poniedziałek, 2 listopada 2009

Białas - Nie Jestem w 4MiE


DOWNLOAD:

http://wyslijplik.pl/download.php?sid=0j0cDGJX

http://rapidshare.com/files/301148494/Bia__as_-_Nie_Jestem_w_4MiE_MIXTAPE.rar


Tracklista:
01. Nie jestem w formie (feat. Pejot)
02. Duma (feat. Pejot)
03. Zakładam skoki (feat. Pejot)
04. Cztery Ściany (feat. Solar)
05. Tak myślałem (feat. Pejot)
06. Jak jest w niebie? (feat. Trzy Sześć, Pejot)
07. Uważaj na siebie
08. Niuniuniuniu (feat. Solar)
09. W co warto jest uwierzyć
10. Z miasta do miasta (feat. Solar, Pejot)
11. Wiesz co mnie martwi ziom?
12. Identyczni (Feat. Pejot)
13. Zimny prysznic
14. Moja Droga (feat. Solar)
15. Koleżko
16. Stop


Nagrano w: Studio Wagon, Studio Sauna - Wokale Białasa, NOBOCOTO STUDIO - wokale 3-6, Pejota i Solara

Mix: Solar

Okładka: Pjentack


Recenzja (spinner):

"Nigdy nie zapomnisz o tym koleżce od mixtape'ów" - nawijał w jednym z numerów Białas. Ostatnio zrobił sobie ponad roczną przerwę od solowych mixtape'ów, ale już jutro trafi do was kolejny z nich." (WIĘCEJ)



kontakt:
www.solarbialas.blogspot.com
www.myspace.com/tylkotusto
www.myspace.com/solarwwa (solarwwa@gmail.com)
www.myspace.com/pejotbbx
www.myspace.com/dwiecyfry
www.myspace.com/pjentack

www.myspace.com/niemabatacrew

 


1 komentarz: